Slovenska smer – Triglav – 9.5.2020

Kot še vsakič do sedaj, smo se tudi tokrat zelo na horuk zmenili, da se gre naslednji dan splezat Slovensko v Steno. Po celem dnevu klasičnega besednega basanja (kot vsakič do sedaj) smo se v soboto ob 2.00 nabrali trije – Borut, Maruša in jaz.

Ta dan smo bili v Vratih prvi, vsaj tako je pokazal novi števec vozil na začetku doline. Kljub temu smo na parkirišču zmotili nekoga, ki je v svojem avtu res globoko premišljeval, zabubljen v spalno vrečo. Že nekajkrat sem omenil besedno zvezo “kot vsakič do sedaj” in to velja tudi za to, da smo se spet zagnali kot bobri v maline ali pa svinje v buče, kar vam je pač ljubše :). Hitro smo bili na vstopu v smer, kjer smo ocenili, da je tam kakih 30m debela snežna odeja, saj je bil vstop konkretno višje, kot poleti. “Pot” nas je vodila navzgor proti znanim macesnom in malo kasneje navzdol proti belim platem. Do tja smo ves čas z derezami praskali po bolj ali manj kopni skali. No od tam naprej je bilo vse skupaj le bolj sneženo, edina izjema je bil krajši skok v Bučarjevi grapi. Sneg je bil precej južne sorte. Slovenska grapa in kasneje Prevčev izstop se je, vsaj meni, neskončno vlekel, čeprav se je na koncu izkazalo, da niti nismo bili tako počasni Od avtomobila do vrha smeri smo prišli v slabih štirih urah in se ob 7 uri že nastavljali prvim sončnim žarkom. Ker smo bili zgodnji smo se odločili, da pristopimo še na Triglav, kjer nihče od nas že nekaj časa ni bil. Poigravali smo se z mislijo o MIllerjevem kaminu, ki pa nas bo zaradi “južnih” razmer počakal do naslednje prilike. Preko Kredarice smo bili dokaj hitro na vrhu, kazati pa se je že začela utrujenost in verjetno tudi manjko spanca, saj nihče od nas to noč ni spal več kot tri ure. Kakor koli, osvojili smo vrh, se poslikali ob strehi “pleha z dušo” (preostanek stolpa je še pod snegom) in se odpravili nazaj proti Kredarici. Sestopili smo po najhitrejši poti v Krmo, od tam pa nas je žlahtnik odpeljal nazaj proti izhodišču v sosednjo ledeniško dolino.
Lep dan, in tudi precej noči je za nami in družno smo se strinjali, da bomo še kam odšli skupaj.
Nejc Pogačnik
IMG_20200509_053417IMG_20200509_054225IMG_20200509_054610IMG_20200509_060940IMG_20200509_062842IMG_20200509_064735fbtIMG_20200509_084950IMG_20200509_094654fbt